לא לעתים קרובות מדי יש לנו הזדמנות לקחת חלק ממשהו מוצלח כל-כך, בין אם כלקוחות, ספקי שירותים, או עובדים מן המניין. בכל מקום בנמל מורגשת התפיסה הבסיסית של הרצון המתמיד להשתפר ולהפוך מצוינות להרגל שבשגרה. איך עושים את זה? שאלה מעניינת ומאתגרת ונראה, שבנמל מצאנו את הנוסחה המדויקת לעשות את זה.
בדיקה עצמית
בנמל, אנו עורכים בדיקות ומדדים לעתים קרובות, על מנת להפיק מהם מידע אותו אנחנו יכולים לנתח, ממנו אנו יכולים להסיק מסקנות ובזכותו אנו יכולים להשתפר, חלק מהמדדים שאנו בוחנים הם:
הידעתם?
כיום, זמן ביקור ממוצע של משאית בנמל הינו כחצי שעה בלבד!
שמירה על סטנדרטים ותקנים בינלאומיים
חלק מהתקנים שאנו מקפידים עליהם ומחויבים אליהם בנמל, הם תקני ה-ISO שהינים תקנים בינלאומיים של איכות המוגדרים על ידי ארגון התקינה הבינלאומי (International Organization of Standardization) אשר מסייעים לארגונים אשר לקחו על עצמם לעמוד בהם, לשמור על רמה גבוהה ומוגדרת של איכות ביחס לממשקים השונים המופעלים בתוכו.
תחקירים ללמידה מתמדת
אנחנו עושים כמיטב יכולתנו ללמוד מכל רגע מה לשפר ומה לשמר. אחד הכלים המשמעותיים ביותר העומדים לרשותנו הוא ביצוע תחקירים ולכן, אנו עורכים תחקיר ביצועים ביחס לאוניה שהועמסה או פרקה בנמל. התחקירים מאפשרים לנו ללמוד את החוזקות שלנו, אותן עלינו לשמר ואף להעמיק וכמובן, את מה שדרוש שיפור, במקרים בהם נדרש.
להיות עם יד על הדופק כל הזמן
את התחקירים אנו עורכים באופן שוטף ובכל מקרה מקפידים על עריכת ישיבות שיפור כמו:
פתוחים להצעות ייעול
בכדי להבין טוב יותר את המקום בו אנו נמצאים ואת האפשרויות העומדות בפנינו בכדי לשפר את הביצועים שלנו, אנחנו לא רק מנתחים נתונים, אלא פתוחים להצעות שיפור וייעול העולות מהשטח, בין אם על ידי ספקי שירותים בנמל, עובדים ולקוחות. חשוב לנו לספק מענה שירותי ומקצועי עבור כל אחד מהגורמים האלו, בצורה הטובה ביותר בה אנו רגילים לספק שירות.
בואו לקחת חלק בארגון שלא מפסיק להשתפר ולצמוח והצטרפו ללקוחות, ספקי ועובדי נמל HCT